fanø stickfestival / fanø knitting festival

fanoe-strikkefestivalHar just varit på Fanö stickfestival i Danmark, eller Fanø strikkefestival som det heter på danska. ––– In English below ––– Upplevelsen överträffade mina förväntningar, så jag ska strax berätta mer om festivalen. Men först ska jag till Luleå och Sunderbyn. I väntan på att jag kommit hem igen, bjuder jag på filmade inslag från danska TVS, Sydjysk tv, från festivalen.

Fanø strikkefestival 2016, del 1

Fanø strikkefestival 2016, del 2


I’ve just visited Fanø knitting festival in Denmark. A lovely experience I will tell you more about in a near future, But first I’ll go to Luleå and Sunderbyn in the north of Sweden. In the mean time I’ll offer two videos from the Danish TVS from the festival. (In Danish without subtitels.)

Fanø knitting festival 2016, part 1

Fanø knitting festival 2016, part 2

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.